Arkadaşlar iyi akşamlar 26+4teyim bugün kontrolümüz vardı bebiş 1kilo olmuş doktor gayet normal dedi bana fazla gibi geldi siz ne düşünüyorsunuz 🤔 bir de şeker yüklemesi yaptırmadım açlık şekeri 85 tokluk şekeri 100çıktı normal değerler arasında görünüyor ama hbA1c sonucu da 4.707 yazıyor referans değerler 3-6 arası yazıyor sonuçlarımın hepsi çıkmadığı için doktorumla görüşmedim bilgisi olan yazabilir mi bu değer 4,7 mi anlamına geliyordur 4707 aşırı yüksek gibi geldi bana 😣