Kızlar 25+5 haftalık hamileyim. bugün şeker yükleme testi yaptırdım. Açlık 70, 50gr glukozdan sonra 136 çıktı. Doktor normal dedi. Ama suyum fazla 😞 erken doğum riski falan dedi doktor. Cok moralim bozuldu ya. Şeker de normal neden su fazla olur ki 🥺