minikcivcivim 123456678 göbek deliğinin 4 parmak aşağısına yapılıyor , acımıyor sadece sinek ısırığı gibi bir sey oluyor oda anlık. Bende catlatma iğnesi ile hamile kaldım. Rabbim inşallah sana da nasip eder canim🙏🏼
minikcivcivim 123456678 2.ci denemede canim ilkinde yumurta boyutları çok güzel değildi yani bende biliyordum gebelik oluşmaz ama yinede denemek istemiştim olmadi o. Bunda da tek bir yumurtam oldu 18 mm hemen çatladı şükür 🙏🏼
Boncuk34 123456678 canım ben koldan yaptırdım hiç acımıyor ama ilk 14 gün hep kasıklarda ağrım oldu ilk yapmamda gebe kaldım bugün kan testi yaptırdım 3 haftalıkmışız 😍
Handan04 123456678 bende oldum cok az bi şekilde agri oldu ben oncesinde cok korktum ama korkulacak bisey yokmuş rahat ol
ZeynepDK Canım bende bu ikinci vurulusum çok yanma oluyor ilaç verilirken bende göbekten oldum sonrasinda kasıklarımda aşırı sancı oluyor
15791579 ZeynepDK doktor klomen verdi kullandım en sonki muayenede çatlatma iğnesi yapalım reglin 2 günü gel dedi bende ilk defa duymuştum araştırmak istedim inşallah hayırlısı olur 😊 sizede geçmiş olsun
poncikveannesii 123456678 Ben ilk çatlma iğnemle hamile kaldım kendim yaptım iğneyi göbekten youtbdan izlemiştim hissetmedim bile iğneyi hayırlısıyla inşallah 🤲