Firdevssaim hayır gelişiminde bir problem olmuyor. Bir bebeğimin oluşumunu son adet tarihinin ilk gününden baz alarak hesaplıyorlar buna göre 14. Gün yumurtlama oldu diye varsayıyorlar. Ama siz şayet 17-18. Gün yumurtladıysanız buna göre adet tarihinizin ilk günüde biraz ileri atıyor :) bu durum erken döllenme içinde geçerli. Otomatik hesaplanan bişey. Hatta adet düzensizliği yaşayan bir kadın son adet tarihi mayıs olup temmuzda hamile olduğunu öğrenebilir buna görede son adet tarihi(adeti o gün başlamış günü varsayılarak) yeniden hesaplanır önemli olan yumurtlamaya göre hesaplama yapılmasıdır. uzun oldu ama umarım açıklayabilmişimdir :) içinizi ferah tutun kafanıza takmayın :) Çünkü şayet gelişiminde ultrason ölçünlerine göre 3-5 gün gerilik varsa bile bu normal sayılıyor zaten :)