G-A-M-Z-E Merhaba güzel anneler 10+4 haftalık hamileyim sağ boşluğum da hani böyle üşütürsünde nefes alınca batma olur ya öyle nefes aldıkça batan bi ağrı gibi bişey var başına gelen oldumu bu normal mi fikri olan varsa yazarmısınız şimdiden teşekkürler