RamoNazz 37 haftalik hamileyim cok kilo alamadığım halde karnım çatladı. Hep nemli tuttum banyodan sonra bebeyagi surdum gün içinde zeytinyağı ama onleyemedim ve hala devam ediyo. Kırmızı ve morken bisey yapamazmiyim psikolojim bozuldu...
gulsahipek RamoNazz ben bio oil kullandım hamileliğim boyunca hiç çatlağım olmadı üç aylıkken başlamıştım kullanmaya. Tamamen çatlakları geçirmese de izleri silikleştirdiği söyleniyor, bi deneyin derim. Yalnız sabah akşam düzenli kullanmanız gerekli.
Yarenimm RamoNazz valla canim catlanilacaksa çarpabiliyor genetikte biraz naparsan yap bos bende aynıyım hep yağladım4. Aydan itibaren halada yagliyorum çatladım yani🙄
Irem0zdmr RamoNazz 32. Haftadayım 4. Aydan beri lierac kullanıyorum çatlak olmadı şu ana kadar. Tavsiye ederim 😊
Zeynepgamze Aynı durum bendede mevcut kaşıdıkça soğuk serin tutuyorum kaşımazsam olmaz dağılmaz inş 1 haftada çatladım bende
RamoNazz gulsahipek formda okudum onu kullanip catlayan da varmis ama dediginiz gibi denemem lazim teşekkür ederim
RamoNazz Merrcimek 🙁🙁 bazen görüyorum karinlari kocaman ve hic catlaklari yok benim o kadar buyuk olmamasina ragmen böyle 🙁 ve elden bisi gelmiyo