Pamukkkunannesi Bebeğim genelde birgün çok hareketli birgün az hareketli oluyor sizlerde durum nasıl acaba dün çok fazla hareket ediyordu bugün minik kıpırtılar dışında hissetmiyorum hiçbişey bu normal mi
Aysel0707 Pamukkkunannesi benımle aynı durumdasın oyuzden endıse etmıyorım😂😂benımkı kız senınkı ne cınsıyetı
Ceylanonuk_ Pamukkkunannesi benimde aynı bi bakıyorsun çok haraketli durmuyor bi bakıyorsun hiç haraket geçtim tık yok yani olabilir bunlar normal çünkü bebek büyüdükçe kese daralıyor buda onun haraket etmesini engelliyor
Pnar80 Pamukkkunannesi bende 35 deyim çok az hissediyorum artık ama doktorum gün de en az 10 kere hareket etmeli dedi
Pamukkkunannesi Pnar80 evet hiç hareketsiz değil zatenn ama çok minik kıpırtı sanki ilk hissettiğim zamanlardaki gibi