Merhabalar ben 39+3 haftalik hamileyim. dün karnımı biraz zorladım. Sonra gece kasıklarimda çok ağrı vardi. Yürürken patlayacak gibi hissediyodum kendimi. Sonra uyuyunca geçer dedim. Yattım sabah 6 da falan bişey geldi. Suyum sandım hemen tuvalete gittim. Ama afedersiniz akıntı gelmiş. Ardindan da tuvaletim geldi yaptım ama biraz uzun sürdü. korktum. Önce dedim biraz bekliyim. 1 saat falan sonra tekrar önce akıntı ardindan tuvaletim geldi. Bugün gün boyu bu şekilde devam etti halada ediyor. Ama akıntım normal beyaz renkte kanlı falan değil. Neden olabilir hastaneye gitmeli miyim ? Kasiklarim da da çok ağrı var. Napmaliyim bilemedim. Doğuma az kaldığı icin mi yoksa dün zorladığım için mi ?