Merhaba arkadaşlar bugün karantina 11.günüm ama afedersiniz balgamlı geçmeyen öksürüğüm var.Öksürük için ilaç verilmiyor ve çok zorlanıyorum pekmez denedim ama bende işe yaramadı.Ailemin yanına da gitmeye korkuyorum bu belirtilerin varlığı vücudumdan virüsün gitmediğini mi gösteriyor ne doktoruma ulaşabiliyorum ne sorularıma cevap bulabiliyorum koku ve tadda alamıyorum burun tıkanıklığım var geçiren arkadaşlarım ne yapmam lazım