Merve1996 ay öncelikle geçmiş olsun sakın yara oldu die emzirmemezlik yapma ben Mastit oldum ki onun ağrısı berbat kötü hiçbir krem hiç birşey inan geçirmiyor sadece sakinleştiriyor tek geçiren o yarayı kendi sütün sık sütünü sür açık kalsın göğüslerin iki üç Kezden sonra düzeliyor ama dayanmıyorsan göğüs ucu al onunla düzelene kadar emzir veya...sağ sütünü biberonla ver ama sakın gögüsünü dolu bırakma emzirirkende tüm kahve rengi bölgeyi bebeğinin ağzına sok