TlinGnenmis İkinci hamileliğinde çok zorlananlar burada mı ? Ölüyorum neredeyse hareket edemeyeceğim birde oğlum var sürekli ilgi isteyen 34+5 deyim daha 38 e çok var ya sezeryan olduğu için ilki Buda sezeryan o yüzden 38 😞
Mrvbdk TlinGnenmis ilkinde cok rahattım yani vücut olarak ağır değildm bukadar. Şimdi yataktan kalkamıyorum heryerim ağrıyo şikayetlerim arttı ilkinde yoktuki bunlar. Benmde sezeryan korkuyoruk valla
Gulyllu Tamamen aynı durumdayız canım 34+3 deyim ve 3.5 yasında bir oğlum var ilk hamileliğim çok güzel geçmişti ama bunda erken Doğum riskim var yatmam gerekiyor eşim işten gelince ve haftasonu herşeyi yapıyor sağolsun ama gün içinde oplumla ilgilenmem gerekiyor o zamansa hemen ağrım oluyor 😏
TlinGnenmis Gulyllu ayaklarımın üzerinde durmak bile ölüm ya benim de ilki erkek ikinci kız olacak allah nasip ederse bilmiyorum karnımda iki katı allahım yardım etsin artık bize ☺️