iddi kesinlikle yaptır ama radyoloğa değil perinatoloğa yaptır. Bendede önceleri hiç sorun çıkmıyprdu ama takip edilmesi gereken şeyler çıktı. Umarım güzel sonuç alırsın. Ama yaptırdığın yeri iyi araştır ben özelde yaptırdım o kadar para vermeme rağmen memnun kalmadım