Selam kızlar ben dün sancım çoktu gitim çatı muayanesi yaptım 1 buçuk parmak açıklıgım var 3 olursa dogurta biliriz ama sançım kaçtı ve çoçuğun başı inmiş napiçagımı bilmiyorum hurma yiyorum temizlik yapıyorum dün meryem otuda aldım suya koydum bugün bi bardak içtim napıçam bilmiyorum y bu geçe 38 hafta ya giriçem ama 37 rahmim açıldı ve çoçuk aşada çok ezyet çekiyorum