Merhaba arkadaşlar minik kızıma 20+5 haftalık hamileyim, geçen çarşamba detaylı ultrason da aminyotik bant çıktı tabi ilk başta ben ne olduğunu anlayamadım ama öğrendim ki aminyotik bant kese içinde kesici bir zar, bu bebeğin eline koluna bacağına herhangi bir yerine temas ederse o organı gelişmini engelliyor veya kopmasına neden oluyormuş bazen de anne karnında kangren olmasına neden oluyor. Dün doktora sonuçları gösterdiğim de benim için acil durum açıp hemen Şehir hastanesinde perinatoloji bölümüne gitmem gerektiğini söyledi. Pazartesi sabahına randevu aldım şimdi sizden kızım için dua etmemizi istiyorum, İnşallah kötü bir şey yoktur ve olmaz da, tek istediğim yavrumu sağlıklıcakla sağ salim kucağıma alacağım günü beklemek. Rabbim dua eden, iyi dilekde bulunan herkesden şimdiden razı olsun. Hepimize evlatlarımızı sağlıcakla kucağımıza alıp büyütmeyi nasip etsin ve evlat isteyen herkese de hayırlısı ile nasip etsin İnşallah 🤲🏻❤️✨