Deletedmom9823 canım ben de yeni doğum yaptım bebeğimde enfeksiyon çıktığı için hastanedeyiz yoğun bakımda her neyse hemşireler burda çok güzel eğitim veriyor. Bebeği yüz üstü yatırıp başı yan ayaklarını içine doğru büküp sırtına sertçe vur arada aşağı yukarı doğru masaj sonra tekrar bunu yap sürekli sert vurmaktan korkma sertten kastımı da anladım ben de başta dedim benm bebeğim 4 günlük bu kadarı da sert olmaz mı diye hemşire anca bu işliyor onlara dedi :) ve rezene çayı da faydalıymış hemşire öyle dedi. Kolik gaz bebeklerde bu masajı uyguluyormış yaklaşık 2 saat önce emzirmeye gittiğimde öğrendim ben de inşallah faydası olur