Nhrsn Ya kızlar bişey sorucam ben folik asit olarak diafol kullanıyordum bitti eşim eczaneden folidoce diye bir marka almış sizce iyi mi kullanıyım mı daha önce kullanan var mı
Zero0 Nhrsn ben kullanıyorum.doktorumda devam et kullanmaya dedi.bi sorun olmaz sanırım ama siz yine de doktorunuza danışın bence
llFatma Nhrsn ben folidoce kullanmıştım memnundum. Doktorunuza da danışın isterseniz benim doktorum yazmıştı onu.
AdenEva Nhrsn benim doktorum ilk baştan onu yazmıştı. 12. Haftaya kadar da kullandım bi sorun yaşamadım