aysessozer buna bisi diyemicemde hamile kalmadan da pıhtılaşma iğnesine baslaniliyo yoksa hamile kalması zorlaşıyor rapor çıkartıp baslamalisin pihtilasma ignesine . Yada hapina devam et kalinca igne ye basla ama ihmal etme.bi yakınımda da var bu illet ne yazik ki.rapor çıkartacak ve başlayacak bebek olmadan 2 kaybı oldui pıhtılaşma dolayı.