Gizemms6 ben bana iyi gelenleri yazayım,sabah aç karnına kayısı hoşafı içmek ve kayısıları yemek. Ama aslında beslenmemi değiştirdiğimde kurtuldum yani sebze ağırlıklı beslendiğimde sorun olmuyor. İki armut yeyip üstüne su içerseniz de baya etkili oluyor. Şiddetli kabızsanız Magnesie calcine ilacını önerebilirim. Bir de fitil vardı dışkının başını yumuşatmak için adını hatırlamıyorum isteyen olursa bakar yazarım☺️