ebruzb Borann bende 25 haftadayım yürüyüş yapınca oluyor benimde yürürken kasılıyor 22 den beri falan böyle doktor normal dedi
Petyynut Borann 29 haftadayım ama bugün kontrolüm vardı doktoruma sordum düzenli aralıklarla 5 dakkada 10 dakkada bir olmuyorsa normal dedi ultrasonda da rahim ağzı kısalığı vs görmediği için böyle bir yorum yaptı sanırım
Hacer26 Benkmde 20. haftalarda basladi karin sertlesmelerim.Susn 37+1deyim ve bugun sadece 10kez oldu. Agri hissetmiyorum, basınç oluyor karnımda ve göğsüme bastiriliyormus gb nefes almam biraz zorlaşıyor.
Hacer26 Dogum kasilmalarında sıklık artiyormus ve de daha şiddetli geliyormuş ağrılar. Rahatlamaya izin vermeden.