Semaa53 Kızlar 4 gündür bel ağrısıyla ve karın ağrısıyla birlikte arada bi beyaz yapışkan akıntım oluyo ve adetime 1hafta sizce bu beyaz yapışkan akıntının nedeni ne
Merveee34 Semaa53 yumurtlama olabilir döllenme de olabilir . Beklemek en doğrusu … Hayırlısı olsun insAllah
aysessozer Semaa53 kuzum benimde adetime 5 gün kaldı 3 gündür bende de akıntı var inşallah gebelik belirtisidir 🙏🌸