Kızlar 13 gün önce sezeryan oldum. İlk doğumum normaldi, 20 gün içinde kanamam tamamen bitti ve 30. Günde adet oldum. Fakat bu doğumumda kanamam çok azdı bugün birden adet kanaması gibi arttı. Buda beni tedirgin etti. Damla damla gelen kanama afet kanaması gibi geldi. Bu normal mi? Ben artık yavaş yavaş bitiyor diyordum. 7. Günüm de doktor kontrolüm vardı her şey çok normal dedi. Dikiş yerlerim de dışarıdan geçmek üzere