ilk öğrendiğimizde 5+ 1 lik bebeğimizi gördük 10 gun sonra kalp atısı dinlemeye gittiğimizde bir kese daha gördük doktormuz ikiz dedi bir kese 6+1 diğeri 5+5 günlükmüş diğerinin de kalp atısını dinlemeye 10 gun sonra gideceğiz inşallah duyacagız var mı böyle çoğul gebelik yaşayan :))