Geceden beri düzensiz sancılarım vardı sabah ise 10 dakika aralıkla geldi hastaneye gittim sancılar çıktı ama düşüktü açıklık kontrol etti 1cm dedi ama sanki 10 demiş gibi dünyalar benim oldu biraz heyacanlıyım sanırım🙊 doktor biraz bekleyelim sancılar sıklaşınca gel dedi gönderdi. Gün içinde sancılar geliyor takip ediyorum en düşük 8 dakikaya düştü ama geri düzensizleşti ama şimdi yaklaşık 2 saattir 15 dakika arayla geliyor ve cidden gayet hoplatan sancı ben ya anlamazsam karıştırırsam diye düşünüyordum ama bariiiiz bir sancı 🥲 Bugün hastaneden geldikten sonra yoğun bir kahverengi akıntım oldu bunuda nişan olarak kabul ettim umarım doğru etmişimdir🙊 Şimdi önerilerinizi alayım kızlar🌺