Arkadaşlar merhaba, 4 gün önce doğum yaptım kendimi normal doğuma çok hazırlamıştım çok istiyordum ama aksilik sezaryen oldu moodum çok düşük vücut ağrılarım var bebeğimi rahat rahat emziremiyorum kendimi çevremdeki insanlara muhtaçmış gibi hissediyorum bu da yıpratıyor kendimi ne zaman toplarım sezaryen olanlar bilgi verebilir mi lütfen kilo vermeye falan nasıl başladınız