Burcuosman benim 4.hamileliğim baştan beri risklerimiz var .tüm doğumlarım sezaryen . İlk başta perinatolojiye kayıt ettiler .19.haftamda Lütfiye denen doktora gittim . Bana doğumda rahmin alınır ölürsün bebeğe bisey olur plesntan Rahime yapışık daha neler neler saydı . Elime de çok risklidir diye raporu tutuşturdu .4.5 gün sonra baska yerde ayrıntılıya girdim . Plesanta bırak yapışmasını asagıda bile değil yukarda hiçbir riskin yok dediler .5-6 ayrı doktora daha gittim hepsi de riskli değilsin hersey yolunda dediler . En son yine Zeynep kamilde Oya hanıma gittim 27.haftamda . Oda hersey yolunda riskin yok .Lütfiye hanım nasıl görmüş böyle şeyler dedi