Nreflin bende 29. Hafta gibi yaşadım o sorunu ağrıdan ağlıyordum artık calsiyum ve magnezyum kullanıyorsan ondan dolayı olabilir özellikle suda eriyen kalsiyum beni mahvetti doktorum 2 serum taktı geçene kadar ilaçları bıraktık bi kaç gün sonra düzeldi ilaçları değiştirdi şükür sonra bi sıkıntı olmadı