Tati sezaryende çok sık karşılaşılan bir durum . Ciğerleri ıslak zannedersem . Cok hızlı nefes alıp veriyordur .benim ikinci cocugumda aynısı oldu 38+3 de doğdu . Bide üzerine benim enfeksiyonum ona geçmişti . 1 hafta yattı küvözde simdi 5 yaşında :) kızımda erken doğdu 32.haftasında o da yattı 17 gün küvözde .. korkma üzülme . Suan kuzucuguna süt lazım . Şifa olacak antibiyotik olacak ona annesi ..üzülürsen hisseder .güçlü olacaksın kendini salmayacaksın ki hemen gelecek evladın yanına