hatilevo aynen valla ben 8 haftalıkken başlamıştı birde bende gastrit var ölüyordum en sabah kahvaltı da 3 4 salatalık yemeye birde ikindi zamanında da iki tane yiyordum şimdiye kadar hiç yanmam olmadı valla 14 haftadayım o günler geldiğinde inşallah olmaz birde kabuğu soyulmamış yiyorum çünkü tazeyse kabuğuyla yemek daha iyiymiş