İlk hamileliğim daha yeni öğrendim 5 haftalık pazartesi günü ilk kontrolüme gideceğim biraz heyecanlıyım birazda korkuyorum açıkçası sürpriz oldu çünkü bebiş 🥺
alt karnımda ara ara sancılar oluyor biraz araştırdım normal olduğunu okudum ama bazen gerçekten kıvrandırıyor bunlarda normal mi ? 🙏🏻