annesinin_beybisi kızlar kremsi akıntı yumurtalama belirtisi mi adetim biteli bugün 3. gün iki gündür yoğun şeffaf akintim vardı bugün de kremsi akıntı gelmiş pcosum bu yüzden erken yumurtladigim zamanlar oluyor sizce bu yumurtlama mi
Duy_gu annesinin_beybisi yani benim bildiğim koyu geliyorsa yumurtlama değil kapalı demek eğer su gibi sıvıysa yumurtlamador
Beyzanurecer annesinin_beybisi gebelik belirtisi için böyle ya sulu ya da yapışık yapışık bir akıntı olur deniyor. Rahim adete hazırlanıyor sizin. Ama hiç belirti yaşamadan hamile kalanda var. Adet tarihinize kadar bekleyin bir gün sonra kan verin bence☺️
annesinin_beybisi Beyzanurecer ben adet oldum ama her zamankinden birkaç gün kısa sürdü hamile olduğumu sanmiyorum ama küçük bir ihtimal acaba üstüne görmüş olabilr miyim diye düşündüm ya da erken yumurtluyorum aşılamam adete 5 gün kala yapıldı yani geç yapıldı uzerinden de 10 gün geçti o yüzden üstüne görme ihtimalini de dusundum ama umutlanmak da istemiyorum en iyisi pazartesi kan vereyim😊
annesinin_beybisi Beyzanurecer bir önceki gebeligimde 3 gün adet gibi gördüm o yüzden bu şüphem adetim biteli bugün 3 gün oldu tabi bir önceki gebeliğim kimyasal düşük oldu o ayrı konu da
Beyzanurecer annesinin_beybisi hakkınızda hayırlısı olsun. İnşAllah güzel sonuç alırsınız bu sefer.🤲🏻☺️
annesinin_beybisi Duy_gu tüplerin tıkalı olmasını diyosn sanırım rahim filmi cekildm tüplerim açık cıktı
Duy_gu annesinin_beybisi hayır kuzum öyle demiyorum yumurtlama günün geldiğinde sıvı Bi akıntı geliyor su gibi ama yumurtlama günü. Bittiğinde daha koyu geliyor sıvı değil bende öyle olmustu