babyhapyy_12 yani yerin varsa tabiki güzel ama kiraciysan felan bence gerek yok boş odam varsa bir beşik ufak tefek şeyler yeterli olur ben oda yapicam ama sadece beşik ve benim yatak odamin sifonyeri olucak seneye yeni evime oda alicam onada baza dolap felan o şekilde alırim diye düşünüyorum illa odası olacak diye şart yok illaki