Kızlar benim belim hep ağrıyor ciddi bel ve popo üstü ağrısı çekiyorum yaklaşık son 1 aydır 37. Haftamdayım şimdi merak eettiğim konu şu gerçek doğum sancısının belden kasıklara vurduğu söyleniyor e benim belimde hep bir ağrı girip çıkıyor ayırt edemezsem diye korkuyorum