3 tane 5 Li hastane çıkışı yenidoğan, 0-3, 3-6 aylık pijama bir kaç üst, yenidoğan, 0-3, 3-6 aylık zıbınlar bir kaç tanede 0-3 aylık takım ve tulum aldım eldivenler şapkalar battaniyeler filan öyle cicili bicili birsey almadım 6 aylık olduğunda yeni yaza giriyor olacağız o zaman alacağım inşallah giydiklerini o zaman gösterir bebiş hem kiloda alır zaten kış bebeği sadece sağlık ocağı hastane için çıkarız ondada tulum giydiririm iyice battaniyesine sararım.