Kız saç dediğin keratin yapı..Eskilerin boş lafları işte.Ben bebeğim 3 aylıkken gittim kestirdim herkesten bi ton laf neden kestirdin diye.Dedim idare edemiyorum daha önce saçımı açtırmak gibi bir hata yapmıştım o yüzden sürekli bakım istiyor boyama istiyor.Hamile kalınca boyatamadım oldu çalı süpürgesi😂Ben de kısacık kestirdim şimdi daha da kötü oldu ama olsun banyo sonrası tarıyorum şekil aldığı kadar alıyor.O yüzden kimseyi takma saç dediğin uzar kestirirsin bebekle alakası yok.