Bugün randevum vardı erbil beyde merak eden arkadaşlar varsa şiddetle tavsiye ederim gerçekten çok ilgili çok bilgili bir doktor çok güler yüzlü biz sormadan en ince ayrıntısına kadar baktı kan akışını bile dinletti o derece 30 35 dk sürdü Allahıma şükür herşey yolunda dedi bir sorun görmedi sadece kordon bir kere dolanmış zamanla çıkadabilir dedi doktorun takip etsin dedi, haftalardır bu günü bekliyodum çünkü 2 ve başka hiç bir test yaptırmamıştım. Allah hepimizin sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bebeklerimizi her şey onlar için