Kızlar haftaya kontrolüm var haftaya sorucam ama belki yaşayanınız vardır eskiden hemoroid vardı ama hiç acı ağrı yapmıyordu şimdilerde bi tane daha hemoroidim oluştu ve bu beze vajinaya doğru ilerlemiş idrarımı yaparken o bölge acıyor yürürken bile canım acıyor artık hemoroidden değil o vajinaya doğru olan beze canımı yakıyor sürekli kontrole kadar ne yapıcam bilmiyorum yaşayanınız varsa yardımcı olur musunuz