Haver45 canım benim benimde 30uncu haftalarımda ortaya çıkan bu tansiyon beni mahvetti şu an alfabetik kullanıyorum günde 3 tane ona rağmen 15 den aşağı düşmüyor doktor bi hafta daha devan ederse 37 de sezeryanla alacağız bebeği dedi çok üzülüyorum 35+3 deyim bebeğim 2250 gram daha çok minik geliyor gözüme bide ilk hamileliğim hep normal doğum istemiştim üzüldükçe tansiyonum hiç düşmüyor allahım bize sabır versin inşallah