Merve_0109 Tombisss1 aldım 2 tane alt üst bu ayda lohusa takımı alacam bizim ev çok sıcak olduğu için kalın almamayı düşünüyorum hararet yapar diye
MineG Tombisss1 henüz almadım ama 2 takım düğmeli almayı düşünüyorum ve polar sabahlık kışın sıcak tutar. Lohusa takımı falan almicam yani🤗 sen ne yapmayı planlıyorsun?
Melikemreclk Tombisss1 Bende 4.5 Aralık galiba doktor öle dedi üç tane altlı üstlü pijama aldık ama.hastenee onlar rahat olmuyor elbise şeklinde lohusa alicam iki tanede hastanede onlar daha rahat
Tombisss1 MineG bende şimdilik bir tane aldım lc Waikiki den onu düğmeli bı tane daha alıcam da kararsız kaldım kalın şeyler almak istemiyorum aynen sıcak olur
Tombisss1 Melikemreclk Bilmem ben pek rahat bulmuyorum elbise şeklinde olanı kapalı olduğum için ne bileyim ama hoş olanlar var tabiki
Tombisss1 Yagmur00 Aynen alırım bı tane daha pijama takımı bide sabahlık alırım güzel hoş yeter evdede giymedigim var bir tane
poyrazinannesi3547 Tombisss1 henüz almadım ne kadar kilo alrm bilmiyorum bilemedim zaten kılolu biriyim 1 ay kala bakıcam