Merhaba 33+3te doktora gittim karın çevresinin bir hafta geriden geldiğini söyledi bu zamana kadar hiç böyle bir sıkıntı olmamıştı,bebeğin suyu yeterliymiş bir hafta beslenmene dikkat et bakliyat et ürünleri ye bol bol bir hafta sonra bakalım fark kapanacak mı açılacak mı dedi.böyle bir durum yaşayan var mı.ne derece endişelenmeliyim sonuçları ne olur anlayamadım kafam çok karıştı