246810 Son zamanlarda bir çok ebeveyn in koyduğu bı isim ama benm ve eşimin çevresinde bu isim hiç yok ve benmde hoşuma gidiyor . Sizce Erva Asel nasıl kulağa hoş geliyor mu 🌼
bebisininannesi54_ 246810 çok güzel bende kızım olursa Asel Mina dusunuyom ama seninki de çok güzel ins Rabbim nasip eder
246810 1anne2nefes Hayalllllll Evet Asel çok konulduğunu biliyorm ama kendi sulalemizde hiç yok o yüzden değerlendirmek istedik
246810 1anne2nefes aslında öyle .bizim hoşumuza gittiği için düşündük ama çevremde de beğenen oldu begenmeyen oldu birde sizlere danışmak istedim yeni önerilere de açığım tabiki 😍🤗