Slcnslcn Kbratekel ablam iki cocugundada kullandi. Bende kesinlikle alacağım. Civilde gordum. Ordan alırım. İlk zmnlar bebegi hep yan yatirin diolae kusarsa bisi olur die. O yastik arkadan destekleynce rahat oluo.
Kbratekel Cansum1 nerden aldin canim netten filanmi kullanisli gibi mi yani yastik ile yan yatirmak tehlikeli gibi geliyo eski usulce bu daha tedbirli gibime geliyo sanki
Cansum1 Kbratekel bence alta da reflü yatağı da alabilirsin o da iyi diyorlar arkadasım 2 sindendeee hediye etti bana
Kbratekel Slcnslcn hem kusma acisindan normal yastikla desteklenmeyi pek saglikli onelm alinmis gibi degil kayma orani yuksek gibi geliyo bende almayi dusunuyorum sizlere sorum dedim
Kbratekel mrvdrmz 😃😃buyudu mu senin bebis canim ben daha dogum yaomadim kusmalardan korkuyorum bogulmadna filan