Aysuu06 Arkadaşlar merhaba hamile olduğu mu öğrendim beta 535. Çıktı suan ne yapmam lazım herseye o kadar çok yabancıyım Kİ çok korkuyorum yeni hamile olan varmı
merakliblog Aysuu06 hadi gözün aydın. 2 günde 2 katına katlaması lazım bir kere daha ver katlamışsa hesapla hcg 3bin ve üzeri olunca kese görünüyor ona göre doktor randevusu al. Sonra zaten doktor sana söylüyor. Hesaplamayı da şöyle yapıyorsun pztsi 500 çrş bin cuma 2bin pazar 4bin gibi
Pinarr35 Aysuu06 tebrik ederm canim 2 gunde bir kan verip 2 katina cikmasi gerek kese gorunene kadr kandan takip ediliyor daha sonra hep ulstrasonla 🤗
Pnaar34 Aysuu06 merhabalar oncelikle hayirli olsun 🌸 kacinci haftadasiniz bilmiyorum ama ben hic beta takibi yapmadım adet tarihime gore 5. Haftami bekledim ve oyle muayeneye gittim. Ondan sonrasini da doktor yonlendirdi.
gokcekocyigit07 Hayırlı olsun, Allah sağlıkla tamamına erdirsin, beta takibi yap 2 güne bir 2 katı olması lazım, duruma göre kontrle de gidersin, hayırlı haberlerini bekliyoruz 🤗🌸