Merhabalar, ikinci ovulasyon denemem, daha tecrübeli arkadaşlara sormak isterim.
Geçen ay 26.günde adet oldum, adetimin 12.gününde yumurtlamayı gördüm.
13.gündeyim hala görmedim, o kadar silik ki, hafif koyulaşıp öyle pik olur di mi bu kdar silikse bir kaç güne olur mu pik? Süreç çok silukken hemen pik oluyor mu devresi günde?
Ve her ay aynı günlerde mi pik olur, 12 ise 12, 13 se 13 gibi?