Merhaba hanımlar.. Tatil köyünde , oturduğum yere 4 saat uzakliktayim..Yaklaşık iki saat önce kızımın köpek sevmesini,tepkilerine aşırı güldüm kendimden geçercesine altımdan su gitti.. idrara sıkışık değildim..idrarımı tutamıyorum sandım ayağımı çapraz yaptım.ayaktaydim.. gözlerimden yaş gelircesine güldüm.. Çok mu sıktım kendimi diyorum..Eve geldim hemen camasirima baktım ama idrar kokmaz mi ?kokmuyordu bu..camasirimin arkasına kadar bir karış kadar yer ıslaktı.. Yarın dönüyoruz eve.. panik yapmakta istemiyorum..sizce idrar mi su mu…