Minnosanne06 merakliblog yok ya e bebek sayfasında görmüştüm. İlk kısmı hamilelik sürecinde anne ve bebeğe alınacak şeyler. Diğeri 0-1 yaş olunca alınacak şeyler. İhtiyaç olur dursun kenarda dedim
Momocuk-48 Mltm07 ben bı konuyla ilgili başlık açmıştım aslında emin olamadığım için kararda veremedim herkes bişi söyledi çünkü sizce elektrikli olanmı manuel olanmı siz hamgisinden memnun kaldınız paylaşırsanız sevinirim ve bilginiz için çok teşekkür ederim
Haticecakirr inva hayır kullanılamaz zaten göğüs pedi takıp üzerine gümüş kapak taksanız tutmaz 🤷♀️ Kayar bi işe yaramaz tek başına kullanın zaten ikisi de sürekli göğüslerinizde kalmıyor
inva Haticecakirr ilk gebeliğim bilmezliğimi maruz görün 😁 ben önce gümüş kapak üstüne göğüs pedi olarak düşünmüştüm kapağı çıkartırken vs biriken süt olursa ona dökülür sileriz gibi düşünmüştüm. Gümüş kapağı sürekli kullanmıyormuyuz zaten ayrı bi zamanda göğüs pedini nasıl kullanacağız 🤯 kafamda delice sorular😬
Haticecakirr inva hahahah 🤣bende tecrübeli sayılmam sadece öğrendiklerimi söyledim benim de ilk gebeliğim doğumdan 2 hafta önce günde iki saat sonra emzirmeden sonra 2 saat şeklinde duymuştum 🤷♀️