Clementinee Geçmiş olsun canım. Ben 2-3 aydır çekiyorum akıntıyı. Normal dedi, geçen hafta idrar kan verdim temiz çıktı. 1-2 gündür kaşıntı vardı. Dün çatı muayenesine girdim. Enfeksiyon kapmışım. Fitil verdi. 3 gün arayla kullanicam. Seninkide önemli bir şey olabilir. Enfeksiyon, mantar, vajinal pamukçuk vs olabilir. Kişisel hijyenine dikkat et. Randevuna daha çok var. Bence seni rahatsız edecek şekilde ise randevu al tekrar ve muayene ol 🤗