Kızlar 27 haftalık hamileyim hazırlıklar devam ediyor. Bebek bezi, ıslak mendil, mustela set, biberon ve emzik alıcam. Siz hangi markaları önerirsiniz emzik avent alacağım ama biberon olarak chicco almayı düşünüyorum cam olanından. Avent mi almalıyım? Islak mendil ve bez marka öneriniz var mı yenidoğan olarak 🙏🏼❤️