Tarih 17 eylül yani dün doğumum oldu beni hatırlayan var mı bilmiyorum ayağımdan kasığıma kadar vajinal varis te dehil ciddi sıkıntılıydım 3 aylıkken başladı artmaya son zamanlarımda ayakta duramaz haldeydim kadın doğum doktoru kalp damar cerrahisine gönderiyodu onlar biz vajinal varise bakmıyoruz dediler son çare özel hastaneye kalp damar cerrahisine gittim oda damarların patlama ihtimali var sezeryan doğum öneririm dedi bunu kadın doğum doktoruma söyledim oda varis normal doğuma engel değildir demeye başladı ben böyle ikilemdeyken geçtiğimiz pazartesi bebeğim normalde 36 haftalıkken 32 haftalık kaldığını öğrendim doktor perinotoloğa gönderdi dün muayene olur olmaz acil yatış dedi o varislerimi gördü normal doğum riskli olur dedi ordan Hop doğumhaneye beni normal doğum yatıracaklar sanıyorum sürekli diyorum sezeryan olur dedi doktor boşa sancı çekmeyim filan nöbetçi kadın doğum doktoru da gördü varisleri oda sezeryan a karar verdi aldılar beni ameliyathaneye ama nasıl titriyorum kendimi tutamıyodum sonda belden uyuşturma derken hepsi Bi anda oldu Bi anda uyuştum acı hissetmedim sürekli yattığım yatağı sallıyorlar sandım hemen Bi ağlama sesi Allahım çok şükür dedim o kadar minikti ki yavrum 2100 gr doğdu başta doktor muayene etti küveze girmedi odaya geçtik benim belden uyuşuk ama Allahım hissetmemek çok kötü Bi duyduydu uyuşukluk geçmeden gaz sancım başladı buraları geçtim kimseyi etkilemek istemiyorum benim için zordu ilk gebeliğim normal doğum oldu oda zordu bu da zor Rabbim olmayanlara nasip etsin bu konuda benden geçer artık 😑 odamıza geldik bebeğimi emzirmemde kaynanam yardım etti emmeyi Bi süre bilemedi dün gece biraz öğrendi az az sütüm gelmeye başladı baş ağrısı yada dönmesi boyun ağrısı yaşamadım kalkarken direk karşıya baktım öğlen doktor kontrolünde bebeğim Bi sıkıntısı olmadığı sadece biraz minnak olduğu için küvez kararı verildi şuan yok yanımda zor zamanlarımız geçti çok şükür buruk sevincim var çok şükür ikimizde iyiyiz yanımda olmayışı biraz üzüyo beni öğleden beri de hiç çağrılmadım emzirmek için hiç gitmeyecek miyim anlamadım sütüm nasıl gelecek bebeğim emmeden 2 gün daha hastanede kalıcam Rabbim herkesin yardımcısı olsun sorularınız varsa cevaplarım