Arkadaşlar adetim 1 gün gecikti idrar testinde negatif çıktı ama adetim hiç gecikmez şüphelendim ve 10 gündür kasıklarım ağırıyor kan verdim bugün beta 13 çıktı dış gebelik olabilirmi 13 çok düşük bi değer çünkü bunu yaşayan varmı 2 gün sonra kan bericem yükseliyomu diye ama çok tedirgin ve huzursuz oldum