Tugbaumit 35. Haftadan beri açılmam başlamıştı nişanım gelmişti ama seruml durdurmaya çalışıyorlardı bebeğim makat geliş olduğu için 39+1 e kadar tutmaya çalışıp 3 Ağustos’ta mecburi sezeryana alınacaktım ayın 23. Ünde kontrolüm vardı onu bekliyordum heyecanla ne olacak diye ama taki 20 ağustos gecesine kadar 😂 akşam yemeğimi yedim mutfağı topladım sonra odaya geçip tv izlemeye başladık eşimle o arada oğlum o kadar çok hareketliydiki bana hiç rahat vermiyordu neyse ben saat 11 gibi birkaç dilim karpuz yedim sonra saat 00.50 de yatmaya gitmeden önce lavoboya girdim çıktığımda bir anda suyum geldi anladım biraz bekledim dolandım ve bidaha geldi baktım olmayacak oğlum sabretmiyor gününü beklemeyecek hemen kalkıp mutfaktaki yemekleri dolaba attım ortalığı topladım eşimi kaldırdım yatağı topladım o ara zaten suyumla beraber kanamamda baya oluyordu ama hemen olmayacağını biliyordum o yüzden hiç telaş yapmadım 😂 sonra güzelce duşumu alıp evden çıktık hastaneme geldik saat 2.30 civarında olmuştu doktor baktığında açılmam 3 cm olmuş Bebek ters geliyor ve suyum sürekli geliyordu saat 03.15 de beni ameliyathaneye aldılar belimden spinal için iğne yapılıyordu ki ben kendimi çektim ve çok canım yandı olmadı tekrar yapıldı neyse onu atlattımki saat 03.36 da oğlum kollarımdaydı mis kokulum canım evladım çok güzeldi herşeye değerdi onu götürdüler ve benim dikişim atılmaya başladı ama o ara çok konuşmuş olmalıyımki ama haklıyım oradaki hadsiz hemşire hastanın bağırsakları çıkıyor demezmi o kadar telaş yaptım ki dikiş bitene kadar beni uyuttular sonra saat 04.10 civarında odama geldim oğlumu emzirmeye çalıştım direk ama çok ağrım vardı hiç bişey yiyemedim kalkıp sürekli yürüyorum ama gerçekten keşke normal Doğum yapabilseydim ama nasip böyleymiş ağrılarım var ama çok şükür erken doğmasına rağmen sağlığı yerinde çok şükür 37+2 de 21.07.2018 03.36 da Barkın Alp’imi kucağıma aldım emzirmekte biraz zorlansamda herşey onun için Şuan mışıl mışıl uyuyor kuzucum Rabbim herkese sağlıklı hayırlı evlatlar hayırlı doğumlar nasip etsin inşAllah ♥️🙏💙👼🏻
Ozlem6161 Gözünüz aydın ☺️Darısı da benim basıma 36 haftama gireceğim 3 gün sonra benim de doktorum Ağustos’un 13 de sezaryen günü verdi benim de üçüncü oğlum olacak nasip olursa ☺️☺️Dualarınızı eksik etmeyin arkadaşlar çok da geçmiş olsun